1402-05-15 11:12
755
0
85973
با کسب ۹ رتبه؛

دانش‌آموزان گالیکش در پرسش مهر ریاست‌جمهوری درخشیدند

۹ دانش آموز شهرستان در مرحله کشوری بیست و سومین دوره مسابقات پرسش مهر ریاست جمهوری موفق به کسب رتبه برتر و شایسته تقدیر کشوری شدند.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، مدیر آموزش و پرورش گالیکش از کسب یک رتبه برتر کشوری توسط سیما ابول تختی دانش آموز دبیرستان هیئت امنایی مطهره گالیکش و هشت رتبه شایسته تقدیر در مسابقات پرسش مهر ۲۳، خبر داد.

حسنعلی خسروی اظهار کرد: در فراخوان مسابقات پرسش مهر ریاست جمهوری، آثار دانش‌آموزان برگزیده مرحله شهرستانی به دبیرخانه‌های استانی ارسال و پس از ارزیابی در این مرحله، برترین‌ها به دبیرخانه کشوری تحویل شدند که تعدادی از دانش آموزان استان گلستان از جمله دانش آموز سیما ابول تختی از گالیکش حائز رتبه برتر در مرحله کشوری شدند.

لازم به ذکر است: رئیس‌جمهور به رسم ۲۴-۲۵ سال گذشته پرسش مهر بیست و سوم را مطرح کرد و سؤال سال تحصیلی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۱ از معلمان و دانش‌آموزان به این ترتیب بود: «برای افزایش بهره وری در آموزش چه اقداماتی باید انجام شود؟» و «مدرسه خوب دارای چه خصوصیاتی است؟»

گفتنی است: در فراخوان پرسش مهر ریاست جمهوری هشت نفر از دانش آموزان شهرستان (مائده زمانی، نازنین زهرا سالارزهی، یکتا عرب، یگانه گزمه، سیده مریم موسوی، فائزه آبروان، هستی پیاده کوهسار و احسان حسین آبادی) نیز موفق به کسب رتبه برگزیده (شایسته تقدیر) کشوری شدند.

مدیر آموزش و پرورش گالیکش در پایان، این موفقیت را به دانش آموزان برگزیده، جامعه فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان و کلیه دست اندرکاران امر، تبریک گفت.

 

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.